Nástroje pro makléře

MARKETING MAKLÉŘE

Dnešní doba vyžaduje více než kdy předtím maximální soustředěnost na klíčový moment v podnikání – systematické rozvíjení vztahů s klienty a to na všech společenských úrovních. Nacházíme se ve zcela nové éře marketingu – v marketingu vztahů. Ve 21. století se tedy rozhodně nemůžete spoléhat jen na vaše dosavadní zkušenosti, protože ve většině případů mohly být postaveny na nepevných základech nebo jsou již zastaralé.

Naše centrála pro vás připraví grafické návrhy, navrhne exteriér i interiér obchodního místa. Pomůžeme vám s regionální propagací a osobním marketingem makléře. Příprava grafických podkladů podle Design manuálu GEPARD FINANCE je pro vás zdarma. Nemusíte složitě vymýšlet marketingovou strategii, máme pro vás několikastupňový systém  marketingových balíčků pro osobní marketing makléře.

Expertní značka makléře

Osobní web, facebook, blog, vizuály s fotografií makléře

Systém péče o klienta

Emoční fáze (dárek "něco navíc", osobní přání k výočí), odborná fáze

Doporučení

Reference klienta, dotazníky, zveřejnění, žádosti o doporučení

Partnerství

Vzájemná propagace, affiliate program pro vaše tipaře

Systematická péče o klienta

Osobní marketing makléře

Shape

Know-how úspěšných makléřů

20 let zkušeností s osobním marketingem makléře

Silný marketing dělá centrála za nás

„Spojení s Gepardem považuji za silnou výhodu. Díky metodice, informacím a marketingu. Hodně klientů nás oslovuje z internetu – centrálního webu www.gpf.cz. Minimálně jeden z pěti klientů si nás sám najde na internetu a osloví nás, že chce pomoci s hypotečním úvěrem.

Myslím si, že reklamy není nikdy dost. Přiznám se, že já sama se teď nevěnuju marketingu a reklamě. Šířím jméno spíše z druhé strany – pro mě je to jednodušší a finančně méně náročné. Takže marketing je stoprocentně podporou, protože když zavolá klient z internetu a vybere si vás jako konkrétní osobu z mnoha společností, mnoha set tisíc makléřů – reklama určitě funguje.“

Petra Kilianová, GEPARD Brno Husova

Sociální sítě jsou dnes důležité

„Kontakty navazuji rovněž skrze sociální síť Facebook, kde již mám přes 3000 fanoušků. V dnešní době jsou sociální sítě médiem, na němž prostě musíte být. Prezentujeme informace z akcí naší pobočky a centrály GEPARD FINANCE, novinové články, ale i své vlastní novinky. Pořádáme různé soutěže, publikujeme reference klientů.“

Otomar Gottstein, GEPARD Praha 1 Na Perštýně

10 pravidel marketingu makléře

  1. Prezentujte své úspěchy

Klient chce pracovat s úspěšnými!  Certifikáty, diplomy umístěte

  • na stěnu do kanceláře
  • na stůl, do jednací místnosti
  • na WWW do vašeho profilu makléře
  1. Profesionální fotografie
  • Investujte do profesionální portrétové fotografie v kvalitním fotografickém ateliéru!
  • Svoji fotografii umístěte všude.
  1. Kvalita marketingových materiálů
  • Kvalita vašich propagačních materiálů svědčí o kvalitě služeb, které nabízíte.
  1. Spokojený klient je nejlepší cesta k dalším obchodům
  • Poděkujte klientům emailem
  • Sepište pochvalu, kterou vám klient vyjádřil ústně
  • Dotazník zákaznické spokojenosti
  1. Dodržujte komunikační pravidla GEPARD
  • Působení na klienta po telefonu
  • Působení na klienta při osobním jednání
  • Působení na klienta při e-mailové komunikaci
  1. WWW stránka makléře
    a) Profil makléře na webu GPF
    b) Individuální WWW stránky makléře 
  2. Buďte aktivní na sociálních sítích
  • Facebook (osobní profil, firemní stránka)
  • LinkedIn
  • Instagram
  1. Odkazujte na svůj web všude
  • VZÁJEMNÁ PROPAGACE s RK
  • AFFILIATE PROGRAM pro RK
  1. Zveřejněte vaše videa pro klienty a obchodní partnery
     
  2. Jezděte na meetingy, účastněte se akcí
  • Buďte součástí týmu Vaší kanceláře GEPARD
  • Buďte součástí celé gepardí rodiny, inspirujte se od druhých
  • Účastněte se akcí Partnerů – realitních kanceláří, bank.
Shape
marketing makléře

Budete ohromeni :O

Zcela nezávazně Vám ukážeme unikátní nástroje, které ke své práci používá většina našich makléřů. Stačí zanechat kontakt.

small_c_popup.png

Chcete se dozvědět více?

Nechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme s klíčovými informacemi.