Jak pracovat na osobní značce makléře

Buďte dobří v tom, co děláte. Nejen, že vyděláte více, ale i vás to bude bavit. Vystupte z řady díky budování své osobní značky.

Sdílet příspěvek:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email
Share on print
osobní brand makléře

Makléřů a finančních poradců je spousta. Dobrých i těch méně úspěšných. Pouze když budete dobří v tom, co děláte, bude vás práce opravdu bavit a můžete vyniknout a vystoupit z řady. Jenže jak to provést? Jednou z možností je budování svojí osobní značky. Řekneme vám, jak na to.

Jak budovat osobní značku?

Pracovat na své osobní značce (osobním brandu) znamená, že budete aktivně a vědomě ovlivňovat to, jak o vás lidé smýšlejí a jak vás vnímají. Záleží pouze na vás, jak se budete vyjadřovat, jak budete s ostatními jednat a jak se budete prezentovat navenek. Osobní brand je v podstatě jakýsi obrázek toho, jak vás ostatní vnímají a jaké vlastnosti si s vámi spojují.

Jaké benefity vám osobní brand přinese:

  • klienty budete vnímán jako profesionál,
  • v očích ostatních získáte na důvěryhodnosti,
  • vykročíte z řady a budete „vidět“.

Odpovězte si na následující otázky

Než s budováním osobní značky začnete, zkuste si promyslet odpovědi na následující otázky:

  • Co lze udělat pro to, aby si vás klienti zapamatovali?
  • Čím můžete být výjimečný?
  • Jaké vlastnosti a znalosti z vás dělají dobrého makléře?
  • Jakou přidanou hodnotou oproti konkurenci disponujete?
  • Jaký dojem chcete zanechat?

Odpovědi na tyto otázky jsou opravdu důležité. Sepište si je a v klidu se nad nimi zamyslete. Právě jste si vytvořili osobní brand, který chcete vybudovat.

Vytvořte si webové stránky

Svět a veškeré dění se odehrává na internetu. Když hledáme odpovědi na naše otázky, jdeme na internet. Na webu vybíráme zboží, které si chceme pořídit a služby, které chceme využívat. Využijte toho. Vytvořte si takové webové stránky, které klientům ukáží, kdo jste. Jak pracujete, kolik spokojených klientů za vámi stojí a proč si vybrat pro spolupráci právě vás.

Pozor na první dojem

Landing page neboli vstupní stránka webu. To, co návštěvník uvidí poprvé, když otevře vaše webové stránky. Uvědomte si, kolik lidí dá na první dojem. Této stránce proto věnujte speciální péči.

Umíte dobře komunikovat? Ukažte to

Osobní značku lze budovat také prostřednictvím videa. Ukažte světu, jak komunikujete a popište služby, které nabízíte. Díky reprezentativnímu videu si dokáží potenciální zákazníci snáze spojit vaše jméno přímo s vámi. Nezapomeňte, že stále pracujete na svém osobním brandu. I video tomu musí odpovídat.

Nabídněte více než ostatní

Svou osobní značku můžete klientům pravidelně připomínat za pomocí marketingové komunikace. Řeč je o zasílání newsletterů. Využijte je jako nástroj, jak klientům předávat na pravidelné bázi novinky z realitního trhu, příběhy z praxe či rady a tipy, jak postupovat v určitých situacích. Věřte, že se najde spousta zákazníků, kteří váš přístup ocení.

Silný nástroj dnešní doby? Sociální sítě

Ruku v ruce s dobrými a kvalitními webovými stránkami jde také správná komunikace na sociálních sítích. Nebude působit příliš profesionálně, pokud na svých sociálních sítích budete vyvěšovat příspěvky, které budou v rozporu s vaší osobní značkou. Myslete na to vždy, když budete na sociálních sítích přispívat v diskuzích či zveřejňovat informace ze svého soukromí. Každým takovým krokem o sobě zanecháváte digitální stopu, která se s vámi ponese navždy.

Klíč k dalším kontaktům? Doporučení

Každého bude zajímat, jak byli s vašimi službami spokojení předchozí klienti. Jaký na vás mají názor a zdali jste jim dokázali pomoci. Mějte na svých webových stránkách záložku preference a ukažte svým potenciálním zákazníkům, že za vámi stojí řada spokojených klientů, kteří rádi doporučí vaše služby i ostatním.

Spolupracujte se silnou značkou a získáte více

Spoluprací s dobrým partnerem, který zajistí technickou stránku podnikání a nabídne vám pomocnou ruku, když budete potřebovat, posunete své podnikání dále, než kdybyste na všechno byli sami. Naplno se tak můžete zaměřit na budování své osobní značky a péči o své klienty.

 

Nebojte se udělat první krok

V Gepard Finance hledáme svědomité partnery a hypoteční makléře, kteří mají podnikatelského ducha, odhodlání a ztotožňují se s naším etickým kodexem. Máte možnost seznámit se předem se všemi podmínkami spolupráce. Je to vaše šance, jak předběhnout konkurenci, naučit se nové věci a zjednodušit si podnikání v hypotékách a finančním poradenství.

Máme několik forem spolupráce. Zjistěte, co je pro práci makléře třeba splnit, a ještě dnes udělejte první krok ke své nové kariéře.

Další články z blogu

Mohlo by vás také zajímat

hypoteční makléř

Co obnáší práce hypotečního makléře?

Práce hypotečního specialisty není pouze o podepisování nových smluv a inkasování patřičných provizí. Je nutné budovat dlouhodobé vztahy se svými klienty, pečovat o ně a řešit jejich požadavky, vzdělávat se, mít neustále přehled o tom, co se aktuálně děje a kam se trh může posunout.

Číst více »
Roman Vencl

Základem úspěchu je vaše nadšení

Roman Vencl je známým a úspěšným majitelem franšízy v Hradci Králové. Své zkušenosti, které během působení na hypotečním trhu načerpal, se snaží předat svým kolegům a tímto článkem také všem, kteří o franšíze u společnosti Gepard Finance vážně uvažují nebo jednoduše chtějí vědět, jak to ve vodách franšízingu, hypotečních, úvěrových a spořících produktů vlastně chodí.

Číst více »

Budete ohromeni :O

Zcela nezávazně Vám ukážeme unikátní nástroje, které ke své práci používá většina našich makléřů. Stačí zanechat kontakt.

small_c_popup.png

Chcete se dozvědět více?

Nechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme s klíčovými informacemi.