7 zaručených tipů, jak se stát úspěšným hypotečním makléřem

Co určuje, jestli jste dobrý makléř? Není to ani množství domluvených schůzek, ani počet produktů, které jste prodali. Je to spokojenost klientů, která se přímo odvíjí od kvality vašich služeb.

Sdílet příspěvek:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email
Share on print
hypoteční makléři

7 zaručených tipů, jak se stát úspěšným hypotečním makléřem

Hypotečních makléřů a finančních poradců je na českém trhu obrovské množství. Vyniknout a stát se tím nejlepším dá spoustu práce. Je to náročný proces, který stojí mnoho energie a času, ovšem na jeho konci čeká každého, kdo to zvládne, to zásadní – úspěch. Přinášíme vám 7 doporučení a tipů, jak se stát úspěšným hypotečním makléřem.

1. Uvědomte si, že prodáváte také sebe

Na úvod se zastavte a zamyslete se, co je opravdovým cílem vaší práce. Zprostředkovat prodej či koupi nemovitosti? Uspokojit potřeby zákazníka? Za vším stojíte především vy. Cílem vaší práce je tedy prodat své služby a svou přidanou hodnotu. Pokud se chcete v práci lépe prodat, musíte zapracovat především na vlastním přístupu. Osvojit si asertivní jednání a skvěle ovládat komunikaci. Teprve pak můžete prodávat produkty a služby.

2. Jděte s dobou a buďte on-line

Doba se mění a kdo chce být nejlepší, musí jít s ní. Určitě je pravda, že nic na světě nenahradí osobní kontakt. Ovšem mění se chování nás všech a stále více lidí si své věci vyřizuje on-line. Proč? Je to rychlejší a jednodušší. A tomu se musíte přizpůsobit. Ať už se jedná o oslovení zákazníka, který se pohybuje na sociálních sítích, o představení vašich služeb prostřednictvím kvalitních webových stránek, stejně jako zprostředkování schůzky s vámi.

3. Nejděte po kvantitě, zaměřte se na kvalitu

Co je vaším cílem? Co největší počet domluvených schůzek, nebo množství zprostředkovaných obchodů? Pokud si říkáte, že je cílem vaší práce především spokojený zákazník, máte dobře vykročeno k tomu, stát se úspěšným. Základem je kvalita vašich služeb, snažte se budovat vztah s klientem, poskytovat vždy perfektní servis a uzavírat pouze smlouvy, které jsou pro klienta doopravdy výhodné. Jen spokojený klient vás doporučí svým známým nebo vám opět zavolá, když bude potřebovat další službu.

4. Alfou a Omegou je klient, naslouchejte mu

Pokud se chcete odlišit od většiny, začněte tím, že svým klientům začnete skutečně naslouchat. Není důležité hnát se za co největším množstvím uzavřených smluv, protože to vám přinese zisky jen krátkodobě. Pokud chcete vybudovat síť klientů, kteří vás budou dále doporučovat, je nutné klientovi naslouchat, pochopit jeho situaci a poznat jeho skutečné potřeby. Jenom tak si zaručíte zisky, které se budou generovat dlouhodobě a v konečném důsledku také ve větším objemu.

5. Konečné rozhodnutí má vždy klient

Nejste to vy, kdo bude činit konečné rozhodnutí. Na to nikdy nezapomínejte. Na klienta nikdy netlačte a nechte ho se svobodně rozhodnout. Naopak si připravte vždy více možností, srovnejte jejich výhody a nevýhody a sdělte všechny informace, které klient potřebuje k tomu, aby se mohl sám rozhodnout.

6. Neustále na sobě pracujte

Úspěšným se nikdo nestal ze dne na den. Je to proces. Cesta, na jejímž konci stojí profesionál a odborník. Specialista, kterému lidé důvěřují, jehož služby vyhledávají a cení si jeho práce. Takže pracovat musíte především sami na sobě. Neustále se vzdělávejte. A to nejen v oblasti realit a financí. Důležitý je také marketing a prodej. Sledujte přednášky odborníků, čtěte jejich blogy, choďte na kurzy a školení, čtěte. Nikdy se nespokojte s tím, co umíte. Chtějte stále více.

7. Spolupracujte s kvalitní servisní centrálou

A na závěr to nejdůležitější. Nemusíte na to být sami. Spoluprací s dobrým partnerem, který zajistí technickou stránku podnikání, nabídne vám zázemí a pomocnou ruku, když budete potřebovat, posunete své podnikání dále, než kdybyste na všechno byli sami. Svou energii pak můžete věnovat plně na zdokonalování svých služeb a péči o klienty.

Principy fungování win-win strategie pro obě strany

„Gepard Finance mi dodává zázemí, metodickou podporu a díky postavení silného hráče na trhu mi umožňuje vyjednat skvělé podmínky pro klienty,“ popisuje svoji zkušenost Petra Nesvadbová, hypoteční makléřka a majitelka franšízy v Olomouci.

Změnilo se něco od doby, kdy jste začala spolupracovat s Gepard Finance?

„Ano, ta spolupráce mi naprosto změnila život. Změnila jsem dosavadní způsob práce, získala jsem vytouženou nezávislost a samostatnost, jsem zodpovědná jen sama za sebe. Stále mám chuť někomu pomáhat. To se mi daří a také jsem za to finančně ohodnocena,“ odpovídá Petra Nesvadbová.

Nebojte se udělat první krok

V Gepard Finance hledáme svědomité partnery a hypoteční makléře, kteří mají podnikatelského ducha, odhodlání a ztotožňují se s naším etickým kodexem. Máte možnost seznámit se předem se všemi podmínkami spolupráce. Je to vaše šance, jak předběhnout konkurenci, naučit se nové věci a zjednodušit si podnikání v hypotékách a finančním poradenství.

Máme několik forem spolupráce. Zjistěte, co je pro práci makléře třeba splnit, a ještě dnes udělejte první krok ke své nové kariéře.

Další články z blogu

Mohlo by vás také zajímat

hypoteční makléř

Co obnáší práce hypotečního makléře?

Práce hypotečního specialisty není pouze o podepisování nových smluv a inkasování patřičných provizí. Je nutné budovat dlouhodobé vztahy se svými klienty, pečovat o ně a řešit jejich požadavky, vzdělávat se, mít neustále přehled o tom, co se aktuálně děje a kam se trh může posunout.

Číst více »
Roman Vencl

Základem úspěchu je vaše nadšení

Roman Vencl je známým a úspěšným majitelem franšízy v Hradci Králové. Své zkušenosti, které během působení na hypotečním trhu načerpal, se snaží předat svým kolegům a tímto článkem také všem, kteří o franšíze u společnosti Gepard Finance vážně uvažují nebo jednoduše chtějí vědět, jak to ve vodách franšízingu, hypotečních, úvěrových a spořících produktů vlastně chodí.

Číst více »

Budete ohromeni :O

Zcela nezávazně Vám ukážeme unikátní nástroje, které ke své práci používá většina našich makléřů. Stačí zanechat kontakt.

small_c_popup.png

Chcete se dozvědět více?

Nechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme s klíčovými informacemi.