10 možností, jak získat nové klienty

Soustavná péče o databázi svých nových i stávajících klientů a obchodních partnerů vám společně s budováním osobní značky makléře zaručí dlouhodobou obchodní prosperitu vašeho podnikání.

Sdílet příspěvek:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on email
Share on print
dalekohled

Můžete být vzdělaný, oplývat šarmem, můžete umět skvěle komunikovat, mít krásné webové stránky. Ovšem o čem by byla práce makléře bez nových klientů. Hypotečních poradců je mnoho a nelítostný boj o nové kontakty svádí všichni. Jak vynikat a co udělat pro to, abyste ulovili nového klienta?

1. Jděte s dobou a buďte on-line

Sami si odpovězte na otázku, kde směřují vaše první kroky, když hledáte odpovědi na své otázky. Když zvažujete dovolenou, jdete do cestovní kanceláře, nebo na internet? Když chcete nový spotřebič, jdete do obchodu, nebo si sednete a prozkoumáte internetové srovnávače? Ano, vše se dnes děje on-line, a ne jinak je tomu i ve finančním a realitním světě. Založte si webové stránky, buďte aktivní na sociálních sítích, zkrátka buďte vidět na internetu.

2. SEO neboli optimalizace pro vyhledávače

Teď si možná říkáte, že jsme se spletli a že je tento text určen spíše marketingovým specialistům. Není to pravda. Povědomí o tom, jak fungují vyhledávače a jak důležitá jsou klíčová slova by měl mít každý, kdo má vlastní webové stránky a snaží se na internetu hledat nové klienty. Takže i vy. Řeč je o SEO neboli optimalizaci pro vyhledávače. Ve zkratce jde o to, jak budete na svých webových stránkách používat klíčová slova, zpětné odkazy, jak rychle bude váš web pracovat apod. Základy SEO si můžete osvojit buďto sami, nebo oslovíte specialistu, který vám pomůže. Výsledkem by mělo být to, že na internetu budete vidět na klíčová spojení, která zadávají vaši potenciální klienti v souvislosti s hypotékou a nákupem nemovitosti.

3. Návštěva webových stránek skončí konverzí

Je hezké, když vaše webové stránky navštíví za den spousta nových klientů, ovšem pokud na ně nezískáte kontakt, je taková „návštěva“ vlastně zbytečná. Vaším cílem je konverze. Tedy situace, kdy návštěvník vašich stránek provede určitou akci. Může jít o odeslání poptávky, žádost o schůzku, stažení bezplatné brožury nebo např. přihlášení k odběru newsletteru.

4. Nezapomeňte na mobilní telefony

Nezapomínejte, že lidé jsou stále častěji on-line na svých telefonech. Vaše webové stránky by měli být responzivní, tedy optimalizovány pro různé druhy zařízení. Tento zdánlivý detail je zásadní pro úspěšné fungování na internetu.

5. Nepodceňujte sociální sítě

Lidé tráví na sociálních sítích stále více času. To je spousta příležitostí, jak ulovit nové klienty. Využijte toho. Nabídněte potenciálním zákazníkům něco nového, co pro ně bude přínosem a co je může zajímat. Využijte sociální sítě ke sdílení tipů a rad, jak zvládnout různé situace, přibližte lidem, jakou práci děláte a kolik spokojených zákazníků za vámi stojí.

6. Natočte video a ukažte, že umíte komunikovat

Jak se na webových stránkách představit lépe než krátkým a úderným reprezentativním videem. Na čtení dlouhých odstavců o tom, kdo jste a co všechno umíte, dneska nikdo nemá čas. Ale šance, že si někdo pustí video a podívá se, kdo vlastně jste, je mnohonásobně větší.

7. Není důležitá kvantita, ale kvalita

Nekupujte pochybné databáze plné nekvalitních kontaktů. K čemu vám bude 100 kontaktů, z nichž domluvíte 7 schůzek? Není lepší 30 kvalitních kontaktů, ze kterých domluvíte 15 schůzek? Nejen že vás to bude stát méně času, ale zároveň oslovíte zákazníky, u nichž je větší pravděpodobnost, že o vaše služby budou mít zájem. Spolupracujte raději s někým z oboru. S dobrým partnerem, který vám poskytne seznam ověřených poptávek, z nich si sami vytvoříte svou databázi klientů.

8. Naučte se říkat si o doporučení

Velmi dobrý zdroj nových klientů je doporučení od spokojených klientů. Dejte si však pozor na to, kdy si o doporučení řeknete. Pokud tak učiníte hned na začátku, kdy s klientem teprve budujete vztah, můžete ho dostat do velmi nepříjemné situace. Nejdříve odveďte dobrou práci, s odstupem času zákazníkovi zavolejte a zeptejte se, zdali vše proběhlo podle jeho představ. Pokud ano, vše je na dobré cestě k tomu, abyste získali jeho doporučení. Zavolejte klientovi znovu po pár dnech a řekněte si o doporučení. Dejte mu čas na rozmyšlenou a nebojte se připomenout, pokud na to zapomene.

9. Nezapomínejte na stávající zákazníky

Pracujte také s kontakty a zákazníky, které již máte ve své databázi a se kterými jste již spolupracovali. Lidé, kteří vás znají, vám budou spíše důvěřovat než někomu cizímu. Dobrým způsobem, jak pravidelně oslovovat své stávající klienty, je newsletter.

10. Spolupracujte se silnou servisní společností

Spoluprací s dobrým partnerem, který zajistí technickou stránku podnikání a nabídne vám pomocnou ruku, když budete potřebovat, posunete své podnikání dále, než kdybyste na všechno byli sami. Naplno se tak můžete zaměřit na získávání nových klientů, na péči o ty stávající a na budování dobrého jména.

Principy fungování win-win strategie pro obě strany

„Gepard Finance mi dodává zázemí, metodickou podporu a díky postavení silného hráče na trhu mi umožňuje vyjednat skvělé podmínky pro klienty,“ popisuje svoji zkušenost Petra Nesvadbová, hypoteční makléřka a majitelka franšízy v Olomouci.

Změnilo se něco od doby, kdy jste začala spolupracovat s Gepard Finance?

„Ano, ta spolupráce mi naprosto změnila život. Změnila jsem dosavadní způsob práce, získala jsem vytouženou nezávislost a samostatnost, jsem zodpovědná jen sama za sebe. Stále mám chuť někomu pomáhat. To se mi daří a také jsem za to finančně ohodnocena,“ odpovídá Petra Nesvadbová.

Nebojte se udělat první krok

V Gepard Finance hledáme svědomité partnery a hypoteční makléře, kteří mají podnikatelského ducha, odhodlání a ztotožňují se s naším etickým kodexem. Máte možnost seznámit se předem se všemi podmínkami spolupráce. Je to vaše šance, jak předběhnout konkurenci, naučit se nové věci a zjednodušit si podnikání v hypotékách a finančním poradenství.

Máme několik forem spolupráce. Zjistěte, co je pro práci makléře třeba splnit, a ještě dnes udělejte první krok ke své nové kariéře.

Další články z blogu

Mohlo by vás také zajímat

hypoteční makléř

Co obnáší práce hypotečního makléře?

Práce hypotečního specialisty není pouze o podepisování nových smluv a inkasování patřičných provizí. Je nutné budovat dlouhodobé vztahy se svými klienty, pečovat o ně a řešit jejich požadavky, vzdělávat se, mít neustále přehled o tom, co se aktuálně děje a kam se trh může posunout.

Číst více »
Roman Vencl

Základem úspěchu je vaše nadšení

Roman Vencl je známým a úspěšným majitelem franšízy v Hradci Králové. Své zkušenosti, které během působení na hypotečním trhu načerpal, se snaží předat svým kolegům a tímto článkem také všem, kteří o franšíze u společnosti Gepard Finance vážně uvažují nebo jednoduše chtějí vědět, jak to ve vodách franšízingu, hypotečních, úvěrových a spořících produktů vlastně chodí.

Číst více »

Budete ohromeni :O

Zcela nezávazně Vám ukážeme unikátní nástroje, které ke své práci používá většina našich makléřů. Stačí zanechat kontakt.

small_c_popup.png

Chcete se dozvědět více?

Nechte nám na sebe kontakt a my se Vám ozveme s klíčovými informacemi.